Saturday, May 14, 2011

manusia ker binatang ? opsss...plkn ?

[credit to kosmo]
HELLO PEEPS :)

tadi aku pergi melawat mangsa kena simbah sebaldi asid tu dekat hospital sultanah bahiyah , huuuu...sedih tengok keadaan dia, muka dia xnampak macam dia yang duluu ... abang dia a.k.a pakngah aku cakap dia tak sempat nak makan nestum yang dia buat semalam . hish. kesiaaanyaa T___T doktor  cakap buah pinggang dia rosak, mata  pon rosak, jantung pon dah lemah..ni doktor biasa yg sahkan, bukan doktor pakar lagi ..huhu.. subahannallah .. sapa yang sanggup buat kerja macam ni hah ? manusia ke binatang? tadak perasaan takut ke ? ish, tak taw nak cakap. tapi, sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jugak . huhuhu ..dan tadi aku tengok dekat surat khabar metro ada masuk berita tentang mat anih ni,klu nak baca boleh lah klik sini . kosmo pun ada ..klik sini..aku harap polis cepatcepat lah tangkap orang yang buat keja tak berhati perut ni . tadi time aku pegi tengok, dia tak sedar lagi, aku taktaw lah macam mana keadaan dia kalau dia sedar nanti , ya ALLAH, semoga dia tabah dan sabar dengan dugaan ini.. amin .hem, aku tak boleh ulas panjang panjang, sebak pulak bila kenangkan nasib dia ... macam tak percaya pulak pekara ni berlaku dekat orang yang aku kenal . hem , oke change topik .

 EH, PLKN SIRI 2 dah nak masuk kan ? kepada yang kena PLKN tu , selamat berkhidmat negara . haha .korang sukarelawan ker paksarelawan? kihkih.. "kami wira wirawati negara"  hee~ nasib baik aku tak terpilih . hoyeah !oke lah, aku nak decorate blog kawan aku pulak. bye =)


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

8 comments:

Cik Ezy said...

ciannye..
pe nk jd la..
hurmm

misluvcoklat said...

tulah :(

Anonymous said...

speechless .
kekadang,haiwan pon baik dprd manusia cmni en..
huuu..

AMYCYRUS said...

Haha. Terasa pulak yang PLKN tu. Wooo. Syok noh ampa tak kena.

misluvcoklat said...

@sapa xtaw ;
huu,taw xper lah ..

@amycyrus:
haha. mesti syok.tp terhengen lah jgk skit nak p..
hihi :D

syud said...

owhh.. sedih kan..
kesian xpasal2 jadi mangsa org xdak dasar ni..haishhh..
mak aku kenai gak pak dia.. adik beradik jauh kot..

syud said...

owhh.. sedih kan..
kesian xpasal2 jadi mangsa org xdak dasar ni..haishhh..
mak aku kenai gak pak dia.. adik beradik jauh kot..

misluvcoklat said...

ohh..yaha..
kita dekat2 kan..
hehe..
arini polis dh dpt tgkp dah sapa yg buat tuu..
huhu...