Monday, May 23, 2011

BYEBYE UOLS =)

assalamualaikumm korang, this is my last post before im going to KMP :( okay, saya nak mintak maaf sangat kat korang yang request tutorial, tanya soalan kat komen saya tapi saya tak sempat nak reply , mintak ampunnn yer =( saya sangat buzy terlampau sebab mak saya dihospital, semua kerja rumah ni saya yang kena buat . baru saya tahu yang kerja suri rumah ni sangat lah memenatkan, =(

hem, esok saya dah masuk matriks . tapi saya sedih sebab mak saya tak dapat ikut =( wuuuu~ mak saya tak boleh keluar hospital lagiii .. kawan kawan saya semua mak dorang ikut..huuu~ nak nanges nih. huuu..kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang tentukan kan ? hopefully esok semuanya okay. amin.


korang, saya nak ucapkan terima kasih sebab sudi jenguk blog saya ni, dan yang sudi follow pon terima kasih. maaf, saya tak dapat nak follow korang balik sebab kebizian yang giler ah .huhu.. korang tolong jaga blog saya nih ea ? =') dan saya nak mintak maaf kalau ada pengguna tutorial saya tapi tak menjadi...huhu..kebanyakkan tutorial saya adalah untuk pengguna template designer sebab dulu saya pakai template tu,sekarang saya dah tukar pakai classic template dah. huhu.


oh ya, kalau ada soalan ker , apa ker, korang tanya je okay, tapi maaf, mungkin saya akan reply lambat sebab saya tak bawak laptop . huu~okay lah. baju saya tak iron lagi, baju sekolah adik saya pun belum lagi, so, assalamualaikum..take care uols =) bye bye .

mood : bersedia untuk minggu orientasi yang konfem penat kot &

p/s:  hai kawan baru ! (ceh,padahal byk muka budak derma kat situ.huhu)



LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

2 comments:

kocix! said...

hebatnye dpt masok metrikk..
smoga berjaya okay!
jgn sedey2..

Shafiqah Rashid said...

hehe..thnx naa =)