Wednesday, April 6, 2011

virus apa serang aku niee ;O

virus apa lagi ? kah kah . hey uols . sori sbb xsempat nak bls jejak segala bagai . sori . tahap berblogging sgtlah di tahap -100 kot =.= ditambah pulak dengan kelembapan line internet . maka tahap kemalasan aku terus menjadi -1000 . *over kan* haih. saborr je laaa ;D

eh, aku nak cita pasai latihan keta aku kemarin. hikhik. dlm pukoi 2.20 kot, pakcik tu sms aku , tnya nak mai ke tak ? aku pun pelik.awat pulak tnya cmtu,opkoz la nak p wlaupun aku mmg mls gila nak p .upanya, kak tu silap bg jadual , latihan start koi 2 dia p tulih koi 3. so , not my mistake yaww . aku mcm besa lah . nebes bukan main lagik . kahkah. mcm latihan moto dulu :p padahai xdop apo pon . siyez nebes kot bawak keta tuh . hikhik , alpaklomla pestime bwk atas jln raya yg berkereta , klu x aku bwk kt litar sepang stadium utama kangar ni jer. hikhik . alhmdllah , semuanya smooth je la, cuma kekadang lepas benti tu dia jadik mcm naik kuda sbb aku kalut sgt lepas kelas . kah kah kah . buat masa la ni pakcik tu xgrg lagi la, aku harap pakcik tu xgrang la ngan aku ..aminn.,

hem , ekceli aku xdak apa yg di merapu kan kat sini .. hem , tp kan aku xpaham la  awat aku jadik "mcm ni" ?mcm mana ?macam ni lah ;p ish . tak penah aku jadi mcm ni taww . pasai apa hah ?pelik kot . yang kau tu pun sekor memang dasar nyiaah kau kan?err, nyampah akuu ! dush3x!oke lah , skrg nih aku tgh layan lagu jiwang kot . "bukan ku tak sudi kaaaasih ,." lalala~ layannn ! oke lah . bye ! ;D

p/s: korang tgok FUHH kt tb3 tadi . ada usop wilcha laa :D upanya dia pakcik scha al -yahya . bwu awok tao .lah derr..


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

2 comments:

Cik Ezy said...

usop pacik scha?
mmg glemer..
haha

misluvcoklat said...

@Cik Ezy ; a'ah,
smlm br sy tao..hee.
betol..'
glamer habess..