Tuesday, April 12, 2011

Nothing Is impossible !

yeah , nothing is imposibble kan ?
kadang - kadang orang yang paling kita sayang skrg  boleh jadi orang yang paling kita benci suatu hari nanti.
dan org yang paling kita benci skrg nih boleh jadi org yg kita paling sayangkan?
nothing is imposibble wey ,
contohnya la kan,
contoh jer yea.hikhik..
dulu, korang bukan main la benci kat kawan korang nih,
keja dok ngumpat pasai dia ja..
tut tut .. dia tu lah jadi kawan baik korang sekarang,
haa, adakan ? jangan dok buat xmgaku plak ,
hahaha . eh , tapi bukan aku <--(aku tgh layan lgu ni ;p) lerr!
contoh lain plak ,
mcm sekarang korang kapel bagai nak rak ngn bf/gf korang,
ofcoz lah korg sayang dorg ketat ketat la kan <-- cececey,,hahah XD
tetiba "bila cinta...kini...tak lagi bermakna " <--mnynyi plak =.=
haa, mulo lah nak benci la apa la . 
so, apa yang aku boleh katakan nothing is imposibble kannn? hee :D
so, sila berkasih sayang dengan semua orang !
renung - renungkan .. dan selamat beramal.

p/s : aku sedang menyaksikan org sekelilingku mengalami fenomena tersebut.layannn  :)


maaf,ini n3 sebelum tdoq aku.so,aku tulis dlm keadaan mamai kot. miahaha. good nite :D



LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

5 comments:

syazana.not.single said...

uhuk,uhuk, uhuk.

batuk la pulak. hik3.

=)

Cik Ezy said...

dlm syg kene ade benci..
dlm benci kene ade syg..
betol x?
haha

misluvcoklat said...

@syaz:
amboi syazz,
cepat aih pahammmm..
hahahahahhaa XD

misluvcoklat said...

@cik Ezy :
ahahaha..
betoll3 !
bru lah stabil kan ..
hee ;D

misluvcoklat said...

@cik Ezy :
ahahaha..
betoll3 !
bru lah stabil kan ..
hee ;D