Sunday, April 17, 2011

aku rindu sekolah aku wey ! ini serius...

Happy Sunday uols :) lame kot x update ... kekeke.. blogwalking pon kemarin br buat setelah beberapa hari opp <-- bw pun ade op wey :p kemalasan yang terukk kot .. hehe . eh, aku nak ckp yang aku gembira plus eksaited giler lah bila dpt jumpa kwn lama aku time kat ipoh dulu..wee~ sukaaa nyah ! muka pakat berubah dah .. kekeke...igtkan aku jer cri dia , upanya dia pon cari aku jugak.. mcm jejak kasih gituu..aww~ terharuu weyh :D

oke oke , setelah lama tak hapdet tetiba aku nak hapdet pepagi ni . aku bangon awal arini weyy..haha..tu pon nak kecoh kan =.= ! wat eber kaw pkah .. tetiba kan wey, aku rindu dgn sekolah . ekceli aku rindu kawan2 aku jugak . sobs :( dulu time sekolah , bila aku dgar org ckp "rindu nyer skolah" aku plak akan ckp , wat? rindu ?err, saya xsaborr nak habes skola" kekeke.. skrg bru aku phm dan aku pon rindukan sekolah wey ..

semasa.... zaman persekolahan... ku dihantui memori...waktu kecil.. waktu yang gemilang, ohh tuhan ku tak mahu pergi, alangkah, indahnya dunia jika kita semua ..xakan membesar..alangkah,,indahnya dunia..bila kita semuaa..akan bersama selamanya - HUJAN

 best ke kalau kita xmembesar wey ? ish, xbest la,xley kawen..kekeke <-- galak aih =.= oke lah..chow dulu..byee :D


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

8 comments:

Cik Ezy said...

zman skolah plng best..
no wonder la rmai yg rindu zman skolah bile dh abes skolah..
haha..
mase xabes skolah sbuk xnk skolah.. hihikk

misluvcoklat said...

hahaha..betull..
tu la manusia ..
kekeke :p

Anonymous said...

i rindu u :p

misluvcoklat said...

ish.tang nih pon kau nak gedik.
yucks !
haha :p

Anonymous said...

hahaha ..
xbleh stdy klu xchat ngan adik XD

misluvcoklat said...

wehhhhhhh =.= !
agak - agak la ,
komen kat blog wa kot ...
wa xmo kontreBASI wei..
kekeke :p
gud luck ne ;)

Far8 budak baik said...

hahaha tu ar psl..
nape kita membesar je ni..
nak kawin lahh!!hahaha

misluvcoklat said...

hahaha..
lol :))