Thursday, April 14, 2011

aku down gilaaa T____T


down ka gila ?
my answer ,both ! :D
adoihh.. keciwi bukan kepalang lagi kemarin ngn harinih .
bedebah kauu !
tapi aku jadi up siket mksudnya xbapa nak down lah ;p setelah kawan aku bgtau smthng.
aku harap la apa yg dia bgtau tu betui ...tolonglah betul wey :D
so, boleh lah aku berharap sikit walaupun aku taw hnya tggal 0.5% ja T__T
haih saborrr jela ..
tapi down aku kali nih xdak lah terokk mcm down
 sembilansebtemberkosongsembilan ritu.
down kali nih aku boleh chill lagii .okay chillll :D
last hope --> matriks ! kau jgn bg aku duka lagi weyy, xlarat nak duka dah !kahkah XD
apapun, aku berasa menyesal <-- bila cintaa,xlagi untukku dan bila dia..
hahaha..aku nyanyi lagu menyesal lah..keke..layan sattt.hahaha..
yelaa..mna xmenyesal weh , 
sardin dah jadi sandwish wey, xkah sedap ? 
nyumnyum,lapaq sandwich plak :p<--dia merapu dah =.=!
dulu, org suroh blajaq , hang xdengaq
tapi aku belajaq lah jugak.tapi nak wat cmna kan.xdeww rejeki :')
hemm,saborr je lahh.
apapun kan,. kalau lah aku boleh ubah masaaa <-- mcm ni lah manusia ! :D
tapi kan weyy,aku mula terasa betapa mencabar nya hidup bila umur smkn meningkat nie.
omg , seyaw aii , i masih blum bersedia utk hadapi semua ni .
hempph ;(
kay lahh, aku xmo smbung lagik,
stgi bertambah tambah lah aku merapu .
jom layan video spontan lagi baguih.
buleh la aku gelak terguling2..hakhak.
byee :D

psst : bila aku bca blik entri nih , aku xrasa mcm aku tulih dlm keadaan yg down. tp aku mmg down nih. betui weyy,sila percaya ! hahahaa :D


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

10 comments:

@ Syima Raaif @ said...

haha dah2 pegi tido nnt esok pagi mesti hepy ^^, have a nice day XD

misluvcoklat said...

hahaha !
aminnn :D
mudah-mudahan..
hehe :)

mirulwan said...

sabar adik :)
rezeki adik dkt tempat lain kot.
chill okay ! :)

Anonymous said...

down sbb ki xblik ka ikah ? :p

misluvcoklat said...

@mirul: mungkin :')
tgah chill ler nii..
haha XD
tengs :)

misluvcoklat said...

@unknonymous :
ngeng nya hanggggggg,
nak kata kat aku lam FB dah la weyyy!
hish, saborr je lah =.=!

Cik Ezy said...

penin akk..
kat down tp nmpk epy..
ekeke..
pape pon byk2 b'sabo ye..
rzki ade di mane2

misluvcoklat said...

ahahaha..
sja ja nk bg penink..
hakhak..
tengs sis :DD

HonEyBuNNy said...

cayook2...xmo down2....hehhehe

misluvcoklat said...

hehe :D
tengkayu dear :)