Sunday, March 6, 2011

xsabarnya menanti hari esok . . .

ohh, kenapakah jantung aku nih berdegup kencang sekuat angin puting beliung melanda jejawi taun lepas sehingga van pun terbalik. FUHHH!!! kat tb 3 pukul 11 malam setiap isnin :) ohh, apakah ? err, jangan layan. org gila bukannya sama,. HAHA . dupdapdupdap jer taksat bilaaa *skip* . weh weh, shout box aku ada kat tepi tu taw, ak dah ubah . sbb trasa blog nih mcm berat ja..mcm tuan dia jugak. miahaha :D wateverrrrrr ~


ohh shit ! xsabar gila nak tunggu esok..wootwoot ! xsabaq nak dpt kall dr..*wink *wink.. hahah..gedik gilaa..dr kedai laptop tuh la..haish,,laptopku, silalah kembali ke pangkuan ku secepat mungkin..aww ~ xsabaq hokey ! weh, tadi lawak gilos kot. haha,, aku dapat mesej dr seorang hamba allah ni, siyez msj tu buat ak mcm nak gelak guling guling jah, taklehblah noks .saborr je lahh,,HAHA...


MENTOR 5! korang tengok tak ? aku mesti lah tengok, pukul 8.30 trus ak tggu depan tv tu aww, punya semangat youu..apapun kan, ak nak cakap ak sukaa gilaa lah dengan protege NOH (ayish),Dato' Sharifah Aini dan Erra (salmah) . pergh, sora depa mmg mantop lahh.. terbaikk.. kali ni ak rasa mcm persaingan sengit..tengok lah, sampai 4 org ak minat en, klu x.. sekadar 2-3 org ja. eyh, protege rahim maarof tu muka mcm aliff aziz kan ? suara dia ok jugak laa..chow :)



LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

8 comments:

shafiq said...

mesti 'kwn' kita tu on9 en?
huhuhu..

fie, nak hadiah ape?
ce cite ..

misluvcoklat said...

Erk?
haha.
hadiah apa wey?
xpaham.

shafiq said...

are you really dont understand or u just pretend it ?
hehe..
ala, fie nye birthday kan 29march ni.
so nak hdiah pe,
send ur address dkt email fiq ok ?;)

misluvcoklat said...

HAHAH! lol~
awat xcakap awei awei ..
erm, xpayah susahsusah lah wei =')
*terharu,,haha!

Lorna said...

tak bape lyn sgt Mentor...
tgh tggu AF ;p hehehe...
but smlm ada gak tgk Mentor sket2, leh tahan arrr
:) hepi day sis!

misluvcoklat said...

ohh,nak tgok ac mizal la tu kan?
hehehe :P
tengs :D

y-A-n-A said...

suka mentor! better than af.. :DD

misluvcoklat said...

AHAHA ! yea !
sy pun loikee !
but af ?
tah la. sy xtgok pon.
hehe