Saturday, March 26, 2011

virus apa serang aku niee :O ?

woooaaahh :O
virus apa letewww ?
hahahah !
virus apa lagi ?!
virus malas nak update blog.
dan pelbagai lagi .plusplus gituuuu!
terkejut dak ?
konfem ramai yang pengsan bila dengaq aku kata;
"arrghh, malasnyaaaa :O"
hee ~
okay, aku pelik sikit la ni,
tadi aku ada lah baca cerita ni ,
nak kata cerita tu sedih  dak pon,
tapi awat ayaq mata aku terjatoh jugak tah .
amboi, feeling betoi !
haha.
wat terokk lerr,
apa pun lega bila UPU fasa 2 dah selesai aku isi.
klu dak kan, ada ja problem.
dan esi sikit lepas tu dia jem la, 
aku klik seterusnya dia dok page tu jugak la,
mmg kena sabooorr je lah kan ?
btw, aku main pilih jea kos yang aku "rasa" aku nak.
sbb aku xtaw lah nak amik yang mana.
kebanyakkan yang aku xminat jerr.
tapi, la ni bukan boleh kira minat ke dak betui dak ?
okaylah.
chow dulu ~
bye :)


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

No comments: