Wednesday, March 16, 2011

keh. keh . keh .

nampak sgt xtaw nak pikiaq tajok apa . miahaha . watever hokey  . ekceli aku nak habaq ni , ak dok pikiaq jugak , agak - agak minggu depan klu umoq panjang kan, waktu cmni apa aku dok buat hah ? adakah aku tersenyum atau .. tlg sambung sat , euwww  takot cheqq .. debaran semakin terasa ..  jantung ak nih berdegup kencang hokey ,. omg omg .. *begini lah bila org suka buat 'TERUK" keh . keh. keh. apapun chill .. *byk hang punya chill . ak risau sampai ketaq palapala.. haha :D .

eh , semalam ak xblogwalking pon. keh keh . maaf weh .tetiba jadi malas teruk . kengkawan aku msti terkejut sampai pengsan bila dengaq aku cakap yang aku malas sbb aku nih bkan seorg yang malas kan wey ? keh . keh :D okey, mlm nih ak akn kontinue blogwalking . wink* wink*

okey, kini tiba lah masanya utk gua wish besday utk kengkawan gua . hoho :D

 Happy birthday PIJA & GJIE


 birthday girls :)


lawa dak moto tu ?btw, mcm kenai ja moto tu. keh . keh .


 comey kan depa ?tgok la kawan sapa .
kehkeh , nak jugak :P

PIJA , 16 march ! 
GJIE,17 march ! 
Hepi besday taw hampaaa :)
sweet eighteen hokey !
wah wah , 5 taon dah kita kenai noh . 
semoga panjang umoq and dimurah kan rezeki ..amin..
& yang penting semoga 23 haribulan ni kita semua dpt result yang gempak hokey?
amin . amin . amin.hehe :) 
dah mcm dok nyanyi lagu negeri perlis lah plak.keh keh .
wey, jangan lupa kami taw 6t bila kita semua buat haluan masing-masing :)
BFF taw :)
hee ~



p/s : mentanglah n3 nih bertajuk 'keh . keh , keh " byk pulak aku guna 'keh. keh.keh" tu kan ? HAHA.LOL~chow :)

LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

8 comments:

annie said...

keh keh keh

misluvcoklat said...

haha .
dia punn xD
keh keh

amirul ikhwan said...

adik, dr atas abg bca ,
aku --> gua --> kami
hahaha
mcm2 ekk ?

misluvcoklat said...

keh. keh.
besa la kita kena pelbagai :D

Mun Jee-Ya said...

suka entry ni sebab ada ayat " comey kan depa ? "
hahaha . joking .
btw thanks a lot for the wishes dear . hopefully the excellence will be ours . amin ..

(;

cik empunya diri ; said...

thanks sayang, :)
* speechless ( laa sangat kan? )
hahha

misluvcoklat said...

@muna : keh keh.
mmg comey pon .
hehe..
okeh..
aminn :D

misluvcoklat said...

@pija :
haha.
welkem.
ceh,loqlaq.
kihkih :D