Wednesday, March 2, 2011

hari ini TERBAIK wokk .


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! 

adeh, xcukup lagik nih, ak nak gelak sampai terguling guling nih.. HAHAHAHHAHHAAHHA! harinih memang terbaik ! hilang habeh tension ak. yelah, gelak sajja okay,since petang tadi ! and malam ni dkt FB ak tgok depa depa tuh dok bekelai (gaduh) manja..aww! hahahaha . lawak nak mampos okay ? ! hahahahah. xtahan ak.. nak gelak lagik nih. buleh jadik gila lama lama maw macam nih.. hahahaha.. okay. xleh nak kata pa. malam ni memang tervaikk.. hahah. chow ;D

jap, ak bca status nih pon dah nak tergelak guling guling dah. hahaha :))

 " kenapa masih lagi wujud tebuan gergasi dalam dunia hari ini haahhhh" - tam

apa yang lawak sgt ? org yang paham ja akan anggap status nih lawak okay.. haha

p/s : to T :weh, sori. ak bkn nak kata kat ang. tapi lawak sgt tengok hampa dua dok bekelain, efbie pon boleh jadi noh !, xcukup kat rumah. hahaha. btw, siyez lawak & ang jgn marah kat ak weh sbb ak keja gelak ja.. hahaha.. apa apa pun CHILL okay ? :D




LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

2 comments:

amirul ikhwan said...

suka gelak kan org kan ?
kan? kannnnn?

misluvcoklat said...

agaga.
eleh,klu die bca dia pun msti gelak guling2 okeh..
hahahaha :))