Saturday, February 5, 2011

i loikee this yewww :D

hey hey ! second post 6pak !haha.bia leww.ahaks,. papepun hampa mesti dah knal en dgn ,emm,nama pa tah dia ni,alah, anuar manan?eh ,tak tak.hok tu yang dok kayuh gerek tu,tapi anwar hadi.alah, search ja kat youtube,kompem kuaq.

nah, try layan video ni. hok ni yang cheq loikee leww yeww..hihik :

bahasa eeeWWW!


beruang?



ahaks. amacam, syok kan? kan ? btw, he make my day okay. pepagi buta cmne cheq dok gelak tgok video2 neh.HAHA.eh, nak puji siket boleh dak?

okeh nak puji ni, papapun cheq bangga sebab dya kekalkan bahasa utara dia. ni sesetengah orang utara dok bajet cakap KL . kalau dok kat kl tu tak pa la, cheq pon tak kesah. maybe takot orang tak paham.ni dok setakat dalam perlih jugak tuh, dok buat slank kl plak. awat malu ka nak cakap utara. tengok cheq, slamba ja ckap. pekat perelih pulak kot. haha :P papapon, cheq tak suka org utara hok dok utara tu dok buat buat cakap kehell konon, padahai, slank2 utara tu dok ada jugak. hampeh ja. HAHA. eh,apa la ku dok beletiaq pepagi buta nih..haha..byeee :)



2 comments:

gadis293 said...

i like too !
best!
hehe :)

misluvcoklat said...

yeah !
bestnyeww kan?
HAHA! :D