Thursday, January 20, 2011

bila mimpi menjadi realiti ? pergh ~

haha. tak tahan . mesti kna ada perkataan 'pergh' tu . haih la :P
hari ni hari khamis,
so aku pun berpuasa lah .
memandangkan aku pun kena p dgaq ceramah utk lesen keta.
pergh !
dok tak dok , aku saket prot lak . yang ni mmg hampeh la,
awat tak seram sejuk lam dewan tuh.kahkah.
yela,mna xskit perot,
sahur aku makan buah limau, almaklum,
musim raya cina kan ? hee :D

eyh, td kan,ramai gak aku jumpa kat IMP tuh,
mcm ala2 jejak kasih gituh.
hakhak.
aku jumpa rihanna a.k.a cik rose,
syafa, fyna, ciah ..
pastu kengkawan kolah rndah pon ada gak :)

petang td ak tertido taw,
ye lah, penat berpuasa lah kunon -,-!hehehe..
time tidoq tu hampa taw dak,
ak termimpi weh,
byk ak mimpi ekceli,tp ak cita satu je lah.
aku kan posa en ?
so opkoz la mimpi sal makanan -,-!hee :P

dlam mimpi tuh berkata cmni :

Aku : Mak,adik nak buat donut ah arineh ..
Mom : ish, tak mau dok mereka( buat) aih . brg2 pon tak buak keluaq.
my sis : tak tapayah,dah kena tunggu 8 jam ..hish !

jgn tanya 8 jam tuh apa. aku pun taktaw nak jawab -,-
nama pun mimpi.haha 
aiseyman! dlm mimpi pon kak ak nak nyebok.
heiya XD

oke, nak dijadikan story lagi,
bila aku bgun en,da lewat la,
lebih kurang 6.30 ptg dah,
ak bgun nk p amek ayaq semayang,
pastu en,

mymom: nih adik, donut ada atah meja tu, mak buat td .
aku (monolog dlaman:P) : hah ? td dlm mimpi kata xmau buat.
lalu ak pun habaq la kat mak ak : mak taw dak tak sat bru adik mimpi nak buat donut, mak kat xmau buat.

so, sekian terima kasih.
haha.
yang tu  ja ak nak habaq .
tekezut gak kan, bila apa yg ak mimpi tahtah jd realiti pulek
huu :P
chow :)

p/s: t.t bru nih ;)

3 comments:

shafiq said...

adeh, tak habes2 merapu laa.. hehehe XD
weh, ang da ambil lesen keta bkn nak infom aku pun , :(

p/s : rindu aku x? hehehe.

Shafiqah Rashid said...

ayok. mana ang ilang weh.
gilos lama tak nmpak.
bajet bz lebih la ni.
hakhak.
ni mesti kes lupa pw apo. hampeh !

p/s: ceh, sikit pun xmiss ang. hikhik :P

shafiq said...

pandainya ang ! hehehe XD
mna da laa, aku bz gila kudd!
& berukben ak kena ben sbb xbyr!
siott!

eleh, yelah xmiss aku,
ntah2 stiap malam mimpi aku pe,
wekk :P