Saturday, December 25, 2010

menunggu santa claus dtg :D

hell- o :D !

aduhai , penat lelah kemarin pon blom habeh lagi dan akan ditambah dengan esok plak . aiceh . mcm lha ak wat keje byk sgt pulak . kemarin ada kenduri kat umah mak ngah ak ekceli , kenduri kesyukuran siket. aiseh.. ramai jugak org yg dtg . wlopon ak hnya tolong siket2 , tp ak tolong jugak , dan itu memang memenatkan dan ditambah lagi dengan aku yang xtido malam . grr~!

aiseyman ! sekarang inilah penyakit yang dihadapi oleh aku , tahap kronik jugaklah..penyakit tak boleh tido malam,aku pun tak tahu apo keheinya ..nak kata aku bgun lewat sebelum neh, xdo la jugak. tapi klu ak dah tido mmg xleh kato apo la yo, bom meletup pon belum tentu ak sedaq lagik..hihih,.pas aku smayag subuh pun still xley tido, dlm kol 8-9 pagi tu bru leh tido. HAIH . problem jugak ne .. tsk3 ~


aku harap malam ne aku boleh tido  awal lah, awal pon skrg dah kol 2.50 am
dah.HAHA. ekceli esok ak mesti bgun awal , pegi tolong umah jiran aku plak, ado kenduri ari ahad nih, tolong p kupas bawang ke o hapehape lah yang boleh ditolong,, paling senang tolong tengok jer..heheh^^

eh,tadi ak nak e.c borang UPU . korang dah e.c ker ? klu blom klik sini yerr  ! alahai, bru jer ak terbukak hati nak e.c , tetiba dia tuleh :

DIMAKLUMKAN BAHAWA CAPAIAN KE APLIKASI DALAM TALIAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA BAGI PROGRAM PENGAJIAN
  • LEPASAN SPM/SETARAF (FASA 1) SESI AKADEMIK 2011/2012
AKAN DITUTUP SEMENTARA MULAI JAM 12.01 a.m SEHINGGA 08.00 a.m (25/12/2010) UNTUK PROSES PENYELENGGARAAN TEKNIKAL.
- HARAP MAKLUM - 

 
ini memang mensepoikan mood aku, tulah, time nih jugak ak nak e.c kan.ayok! nmpak nya esok plak ler ak kena e.c ! haih. bru bajet xmo on9 esok,,,ececeh, ak tipu je tuu..hahah.


eyh, time kenduri kemarin , sepupu aku pon dtg, so dya bwak lah anak dia..grr ! geram giler ak, chubby tahap !! bila ak usik2 dya, dia gelak ! ai,mami sukaaa..hoho..tp bila ak nak amek dia takmao,mmg nak kena..heeh :P mak ak amik mau pulak.ni lah anak sedara aku , tp ak suro dia pggl kakak je, klu pggil makngah rasa tua pulok..*xsedar diri :D* ha, suma yg dtg bekenan tgok budak nih, teutama bhg mata , kening and rambut dya,,hahah .. ni ler budak tuu , amir hamzah <3

bru 9 bulan . chubby giler ^^.

bye :)


 

No comments: