Wednesday, December 29, 2010

AKU RASA ......

 
  • XSABAR nak tunggu detik itu . omg ! harap semuanya berjalan dengan lancar dan sukses ! aminn :)detik apa ? nanti ak citer okay . tapi lambat . dan mmg lambat kot. tapi yang pasti 2011 nie ! insy ;D

  • XSABAR nak masok tahun 2011 . terasa mcm ada sumtink yg  best je taon 2011 tuh , insy ,aminnnnn ;) tlg doakan plis . tengkayuu :D


  • XSABAR nak bukak buku baru ,,pheww~ 


  • XSABAR  nak jumpa kawan baru , tempat baru dan semuanya baru !.

  • XSABAR nak ada lesen keta, so pas ni bole lah ak pegi jenjalan sampai ke JB sanun! haha ;P

  • XSABAR plus takot nak tao result SPM ak..mudah-mudahan gempakk ..aminn.. *tawakal :')

  • XSABAR nak ada gaji tp xkerja ? boleh x cmne ? bole blah kan :P haha. nak keje ke? ak asa mcm nak keja, tp ...entah lah..sbb ada benda yg ak kena buadd der...yg penting, keja tuh bukan tido la okay ? :P

  • XSABAR nak tido dan mimpikan pierre deporte ..hahak:P .. babai . hav a nice day :) 

2 comments:

APAN said...

sehari je lagi...
x lme dah tu...
start tido mlm ni...bngun la 11 mlm esok...
huhu...

misluvcoklat said...

pergh,
xrsa mcm lama sgt k tido tu ?
hee :D