Saturday, June 19, 2010

baju hitam dan dot dot dot !!


    perghh ! pertama sekali , tabik spring jap kat tittle ak tuh..huh~ mcm tajok filem lah pulakk..msti pcah panggung *ceh,bajet :Phaha . oke mmndgkan ak xtdo. & ak nga boring neyh,smbil ak dok layan lgu jiwang besi karat ni, meyh ak na beceloteh kt sini..hee :D..ini bukan cerita dongeng atau rekaan semata -mata , tetapi... betul - betul terjadi lah der ^^ amacam? ada trasa mcm seram tak?? eyh,xpyh seram der,bkn nya wa na cter cite hantu ke pontianak ke..over lah korg kan ? :p *haha.korg plak kna..

       cerita ni bermula disini..time tu, ak dan kawan aku dlm pjlanan na pegi koOp, smbil sembang-sembang lah..tetiba, terserempak dengan sorg wanita berbaju hitam der..aww~seram x?haha..sapa kah gerangan wanita tuu? jengjengjeng*cis,bajet saspender..ala, cegu addmathe ak yg bsusah pyah menLULUS kan ktorg (*pergh,nmpksgtselaluFAILED, haha) pastu,ktorg pon ckp la dgn gediknye "cegu,jap ye,kmi nak p beli ayaq (air) sat~aww" ..cegu pun ape lg,dgn ringan tgn terus pangg kat muka ktorg,sbb pe? haa, sbb gedik sgt laa..HAHA..lawak je lah,..pastu,ktorg benti lah kjap,sbb cegu tnya pe ntah,lupaa..pastu,tetiba ustat bob dtg kt cegu ak tu, dia tnya,

ust: " bila nak kebumi??"

ak hairan gak la,tetiba tnya psal kbumi, sapa plak lah mati??awan2 putih ada pun muncul atas kpala ak..wink*wink*

cegu admthe: ha ? sapa mati ?*buat muka pelik + hairan 

ust : dak la, dah pakai semua hitam, ingtkan bkabung  ka...

aku apa lagi,gelak je lah..hampeh betul..igtkan sapo lah yg mnnggal,tetiba mai tnya cmtuh..haih~mmg takleyh go la..bikin wa saspender je taw ~mcm2 bemain dfkiran gue taw tyme tuh..hihik..pastu,korang tepuk tangan jap *cepat tepuk tggn & pisau kt leher , so, tamat lah cerita ak..byebye..

p/s ; yea, ak merapu sorg-sorg lg^^ bia kn la ye, mcm ni la jdnya bla x tdo..hee :D

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHA
kau ni, ta habes2 bikin aku gelak jer.
thnx KAWAN ! :P

misluvcoklat said...

haha,
bile masak pulek ak bg kaw gelak.
hee :D
ow,ok2..
welkem fren ^^