Wednesday, April 21, 2010

mimpi..??

heyhey !
aku ta percaya.
cinta....
aku ta percaya.
c.i.n.t.a
haha..
lol~

ok na story about mimpi kejap yea.
haha :D
mimpi ni best !!! huuu :P

bbrp malam yg lalu ak termimpi,
time tu ak jalan balik dr mne ak pun tataw la,
lalu ikot jalan rumah dia,
ttba.
ak terdengar lagu ni,
"dan aku ta bisa...memilih dirimu..dan aku tak hanyut..bla3..
pastu ak tgok ke arah dia.
dia senyum kat ako..
pak ai.. sukaaa nya..haha.
galak naah ;P..pdhl mimpi ja ponn..
act,lama betul ha ak ta nmpak dia tu.
dulu bkan main rapat g ha.
klu apa2 pun,mst drncg bsama.
terutama bab mengena kan org :D
tp skrg,suma dah bsaq2..
malu laa kot..hee ;)

dan ini realiti yerk,
bkn mimpi.haha.
td,pkul 4.30ptg,
haku trun dr rumah utk pergi k rumah man,
time tu ak tgah panaskan henjin moto haku..
tetiba,sebuah moto berwarna merah lalu,
dan itu adalah dia..
dan dia tgok haku.
so haku pon kejit2 kan mata la.
hihik.kidding aje doo.
giler hape,
6t msti dia hingat ak skit mata plak.
hahaha.
haku senyom la,sbb dya senyom kt ako.
hihihi..
ha na tao pe,
td i pg bkit keteri sbb tman man hambik helmet,
i bwak punya bawak,smpai dkt tasik melati,
bru i pasan yg i ta ikat tali topi keledar tuh,'
astaga,mayb sbb dia tu snyum kat haku kot.
smpai haku terlupa abes..
hahak.


MIMP NI ako ta sukaaaa...!
ergh,ini bru je ak mimpi semalam ha..
dalam mimpi pon bole ada muka beliau,
yang dok suroh ak wat keja dlm bku pelangi tu.
pak aii..
dlm mimpi pon na hade nih.
smpai na soh wat kje plak tuu..
melmpau kot.wkka :)
dah la pg td msa first & second period msa beliau.
tsktsktsk.
ta suka kottt.
astaga.

& realiti nya..
mmg beliau suruh buat pon buku pelagi tu haa..
tok aii..haha :))

okey dokie.
dats all about my dream..
off to stdy ;)
bubye.



4 comments:

lebah said...

jeles truss :(

ice♥ice said...

dLm mimpi pn kena wt hOmework? hehe..nitemare ni :P

misluvcoklat said...

lebah :
ces.
na jeles pasaipa plak daah.
ololo..
nyampah i nyah !
hahahaha :D
ops...

misluvcoklat said...

ice :
hehex. tao tape.
:)