Sunday, November 8, 2009

lalala~

hee~
lama no ta update.mentang2 la da abis exam..huh~da abis exam borink pulak.yela,cegu msuk pun ta ngajar,then,ramai lak yg ta dtg.hee~klu dtg pun bkn wt pa..myembang ja.klu de topik mnarik besh la sket..tp tada..dats y la borink gler..heh,,mmandangkn da abis exam so result la yg akn dpt kn..hesh..takutnya...isaw gla..stg dpt terok2 stg..ermm,,ntahla..hopefully tak la..tp..no kumen arh..haha,.ak skrg ni yg pling ak isau is physics n bio..perh,,paper 2 ta sempat jawab doo.aiyaa..isaw nya..jgn failed suda..eee..tamaw la ....admath?aku ta pyah isaw..sbb mcm taw2 ja..hahaha,
ok2.lupakan pasal result.klu dpt terok pon taley na wat pa da..gpun aku gak yg jawab kn..sapa suwoh ta stdy betol2.asyik memain jew.huhu.

heh,kemarin ari sabtu,time ptg kemarin ,ya ampun ..bapak borink dey..tatao wat pe..tido?no lah..hee~waiting for rain bcoz mgharapkn bnjir..haha..guruh bedentum sana sini..tp ta ujan2 pon.juz time mlm jer ade ujan skit..ak asyik tgok kt lua la..kot2 ayer da naik..haha..pdhl,batu still nmpak g..ayaq?tada langsung..hee~btw,umah sodare aku yg stay kt area len da naik air taw..huh..sian depa no..erm..kt umah aku kt arau pun da naik sket..erm,klu arini ujan lg kn..bjir kot..hee~ak suka bnjir tp kesian lak kt org yg rumah bwah..aku taada rumah bwh so,klu na bnjir papon ak ta ksah la sgt kn.hee~

semalam,ak tgok gak perlawanan bola kelate vs n9..peh..ak sokong n9 laa sbb ada aidil zaquan n zaquan adha yg kacak tuu..hee~ta ley bla toll noo..haha..btw,team n9 menang..congrats!to kelate,cuba lagi noo..haha.urm,smalam pon aku tgok cita 'the ring" kot tajok dya,.not bad laa,,cite antoo..tb3 pon aku tgok..haha..tp,ak ta sempat tgok smpi the end lah..tetido..perh..gilo ngntok smlam..b4 kol 12 ak da tdo..haha..

erm today,bgun awal laa..da tdo awl kn..hee~hopefully,riney ak ada la katvt yg syiok agar aku ta borink..hee~okies la.tatao mau taip apa daaa..bubye..

to be continued.
dear,
pkah (:

No comments: